8 Mart 2019 Cuma

Merhabalar, ikinci hafta sona erdi ve ben bu haftaya 'Katalog Haftası' adını koymak istiyorum. Bu hafta boyunca katalog yaptık ve birazcık eksiğim olmasıyla birlikte öğrendiğimi düşünüyorum. Hande ablayı sanırım çok soru sorarak yordum sanırım.

İlk gün daha önceden belirttiğim gibi katalog yaptık. 11 kitap girdim. Kayıtlarımın iyi olduğunu düşünüyorum.

İkinci gün Merve ablanın verdiği iş nedeniyle 6 kitap girebildim. Fakat güzel ve değişik bir gün olduğunu düşünüyorum.

Üçüncü gün sabah kataloğu tamamlanmış kitapların etiketlerini yapıştırdık ve bu kitapları raflara yerleştirdik. Bu işlem öğleye kadar sürdü. Öğleden sonra tekrar kataloglama yaptık.

Bugün Dünya Emekçi Kadınlar Günü, ve bütün kadınların kadınlar gününü kutluyorum. Haftaya görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder