5 Nisan 2024 Cuma

Stajın yedinci haftasından herkese merhaba,

Bu hafta çoğunlukla B blok kütüphanesinde Haydar Bey ile çalıştık. Çarşamba günü, depodaki kitapları nasıl katalogladığını Haydar Bey bize anlattı ve Sirsi otomasyon sistemi üzerinden gösterdi. Daha sonra stajyer arkadaşım ile birlikte toplam 14 tane kitap katalogladık. Perşembe günü ise sabah 6’şar tane depo için kitap katalogladık. Öğleden sonra D bloktaki kütüphaneye geçtik. İade edilen kitapları raflara yerleştirdik ve rafları düzenledik. Daha sonra ödünç bankosuna gelen kullanıcılara yardımcı olduk. Cuma günü, sabah 3 tane kitap katalogladım. Sonra D blok kütüphanesine geçtim. 37 tane kitabın sırt etiketini yapıştırdım, demirbaş numaralarını yazdım ve kaşelerini bastım. Aynı zamanda ödünç bankosuna gelen kullanıcılara yardımcı oldum. Öğleden sonra B blok kütüphanesinde depo için 10 kitap daha katalogladım. Haftaya tekrar görüşmek dileğiyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder