26 Nisan 2024 Cuma

Stajın dokuzuncu haftasından herkese merhaba,

Bu hafta Hande Hanım ile çalıştık. Çarşamba günü bizden çocuk kitaplarını kataloglamamızı istedi. Genel kuralları gösterdikten sonra toplam 20 tane kitap katalogladık. Daha sonra iade edilen kitapları raflara yerleştirdik. Perşembe günü, kütüphaneye satın alınan kitapları faturalardan kontrol ettik. Daha sonra bu faturaları yazıcıdan taratıp bilgisayarda dosyalama işlemini yaptık. Geriye kalan zamanımızda da 36 tane kitabın sırt etiketini sistemden yazdırıp yazıcıdan çıkarttık. Bu etiketleri kitaba yapıştırıp kaşelerini bastık. Cuma günü, kütüphaneye bağış yapılan 65 kitabı excel üzerinden kitabın adı, ISBN numarası, yazarın adı ve basım tarihine göre listeledim ve bağışçıların dosyalarına ekledim. Daha sonra gelen kullanıcılara yardım ettim. Bu hafta benim için yoğun ama öğretici bir hafta oldu. Haftaya tekrar görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder