19 Nisan 2024 Cuma

Stajın sekizinci haftasından herkese merhaba,

Bu hafta Enes Bey ve Sebahat Hanım ile birlikte çalıştık. Çarşamba günü Enes Bey bizden Turnitin arayüzünü incelememizi ve Ted Üniversitesi için iş akış şeması oluşturmamızı istedi. Bende Ted Üniversitesi’nin basılı kitap kataloglama sürecine hâkim olduğum için bu sürecin şemasını çıkardım. Öğleden sonra ise Turnitin uygulamasını inceledim. Daha sonra ödünç bankosunda gelen kullanıcılara yardımcı oldum. Perşembe günü, Sebahat Hanım bize web sitesi ve instagram gönderisi için Canva uygulamasından nasıl tasarımlar yaptığını gösterdi. Bizden de tasarım yapmamızı istedi. Bende 23 Nisan, 1 Mayıs ve anneler günü için 5 tane tasarım yaptım. Aynı zamanda bu tasarımları İngilizce olarak da düzenledim. Daha sonra ödünç bankosunda gelen kullanıcılara yardımcı oldum. Cuma günü, Enes Bey bize Wos ve Scopus veri tabanlarıyla ilgili hazırladığı soruları e-posta ile gönderdi. Bende Wos ile ilgili soruları öğleden önce araştırma yaparak cevapladım. Öğleden sonra ise Ankara Üniversitesi’nden Bilgi ve Belge Yönetimi öğrencileri geldi. Kütüphane çalışanları onlara bir sunum yaptı. Bende bu sunuma katıldım. Tavsiyelerini not aldım. Benim içinde öğretici bir etkinlik oldu. Sebahat Hanım’a beni de dahil ettiği için teşekkür ederim. Haftaya tekrar görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder