10 Ağustos 2018 Cuma

Merhaba ;
     Bu hafta boyunca Haydar abi ile birlikte raporların içindeydik. Gruplar halinde raporları çıkardık ve sunumlar yaptık. Bilgi okur yazarlığı ile ilgili çalışmalar yaptık ve yine bunun da sunumu yapıldı. Diğer haftalardaki kataloglama çalışmalarında hızımızı alamamışız galiba. Bu hafta o kitapların etiketlerini çıkarttık, raflara dizdik. Son gün de Enes abi ile birlikte EDS üzerine basılı kaynakların aktarımını yapmayı öğrendik. Merve abla ile birlikte de biraz EBYS yi tanımış olduk ve nasıl yazı yazılır, gönderilir, dosyalanır, bir belgenin tüm aşamalarını gördük. 
     Ve bu hafta da bitti. Sadece bu hafta değil aynı zamanda stajımız da bitti. 
     Veda konuşmama geçmek istiyorum. Veda dediğime bakmayın çünkü tamamen kopacağımızı hiç düşünmüyorum. TEDUlib arkadaş, eğitim, bilgi anlamında bana bir çok şey kattı. Burada bir ay boyunca çok güzel dostluklar kurduk. Kendi okulumda ki kişilerle staj yapmama rağmen daha öncesinde hiç tanışmıyorduk ama burada gerçekten çok samimi bir ortamımız oldu. Sadece stajyerler olarak değil herkesle öyleydi. TEDUlib de çalışanların her biri gerçekten çok donanımlı ve faydalanılabilecek kişiler. Bir ayın nasıl bu kadar çabuk geçtiğini gerçekten anlayamadım. Staj süremiz boyunca sürekli eğitimler aldık. Hiç boş kalmadık ama hiçte sıkılmadık. Dolu bir staj dönemimiz oldu.
     Yarından itibaren tatilim başlıyor ama sanırım bir boşlukta hissedeceğim kendimi. Tempoya oldukça alışmıştım. Çok uzun oldu galiba. Uzatarak sizleri de daha fazla sıkmak istemiyorum.
     HOŞÇAKALIN :)
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder