10 Ağustos 2018 Cuma

Herkese merhaba,
Zamanın böyle çok çabuk geçmesini neye bağlayacağım bilmiyorum ama TEDU lib. deki çalışanların yüksek enerjisinin payı oldukça yüksek diyebilirim.
Son haftamıza raporlama ve bilgi okuyazarlığı hakkında araştırma yaparak giriş yaptık. Perşembe gününe kadar her iki konu hakkında sunumumuzu aktardık ve oldukça verimli bir zaman dilimi geçirdiğimizi söyleyebilirim. Cuma günü ise Enes abinin belirli nitelikteki kaynakların Marc kayıtlarını üniversite kütüphane toplu kataloğuna nasıl aktarıldığı ile ilgili adım adım bilgiler aldık.
Genel itibariyle staj sürem boyunca her bir günümü dolu dolu geçirdiğimi ve oldukça verim aldığımı söylemek isterim.
TEDU kütüphanesinde staj yapmayı düşünen arkadaşlara  şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki  bulunmaz bir velinimet olarak değerlendirebilirim :D
Buradan başta Merve ablamız olmak üzere Melek abla, Haydar abi ve Enes abiye çok çok çok teşekkürlerimi iletiyorum. Çünkü sahip oldukları bilgileri en iyi şekilde aktarma konusunda hiçbir zaman geri adım atmadılar.
Benim söyleyeceklerim bu kadar, herkese mutlu günler diliyorum.
Hoşca/kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder