27 Temmuz 2018 Cuma

Merhaba,
     TEDU Kütüphanesinde stajımın ilk haftasını bitirmiş bulunmaktayım.
     TEDU benim ilk staj yerim ve stajıma burada başlamanın benim için oldukça faydalı olacağını düşünüyorum. Çünkü Merve abla, Enes abi ve Haydar abi henüz genç kütüphaneciler olmasına rağmen oldukça donanımlı insanlar. Ben de onların sayesinde kendime bir şeyler katabileceğimi düşünüyorum.
     İlk gün tanışma faslı bittikten sonra Merve abla ile kütüphanenin bölümlerini gezdik. İlk günden itibaren kataloglama yapmaya başladık. Hafta boyunca yeni gelen kitapların kataloglamasını yaptık ve Merve abla hepimizle tek tek ilgilenerek yanlışlarımızı düzeltti. Etiket çıkarma konusunda bize Enes abi yardımcı oldu. Haydar abi de kütüphaneden ödünç kitap verme vs. işlemlerini gösterdi.
    Haftanın son günü diğer üniversite kütüphanelerinde çalışanların geldiği bir organizasyon düzenlendi. Gelen kişilerle tanıştık, ileride karşımıza ne tür problemler çıkacak veya kütüphane içinde neler yapılabilir bunlar hakkında fikrimiz oldu.
     Benim için dolu hafta dolu dolu geçti. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder