1 Mart 2024 Cuma

Stajın ikini haftasından selaam

Bu haftaya kitap etiketleri yapıştırarak başladım. Kitap etiketi, koruyucu, benekler, iç baskı, demirbaş baskısı gibi eylemler gerçekleştirdim. El alışkanlığı açısından güzel bir aktivite olduğunu düşünüyoruum. İkinci gün ise Hande Hanım bize kataloglamayı anlattı. Bu konu üzerinde daha önce çok durmadığım için aslında birçok eksiğim vardı. İlk zamanlarda katalog yaparken yanlışlarım oldu ve daha sonra öğrene öğrene devam ettim bugün katalog yaptığım ikinci günüm totalde 15 katalog yapmış bulunmaktayım ilk başladığım halden daha iyi olduğumu düşünüyorum en azından nasıl ilerlemem gerektiğini sistemimi kafamda oturttum. Dileğim önümüzdeki haftalarda yanlış sayılarımı sıfıra indirmek. Diğer haftalarda görüşmek üzeree…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder