4 Mayıs 2019 Cumartesi

Onuncu haftadan herkese merhaba. Bu haftanın adı "Araştırma". Bunun nedeni bu haftayı bölümümüz ile ilgili terimleri araştırmamız oldu. Aslında dokuzuncu ve onuncu haftayı birleştirip yazmam gerekiyor. Öyle yapmaya çalışacağım.

Dokuzuncu haftanın ilk günü bağış kitapların kataloğunu girdik. Sanırım otuz bir veya otuz iki tane kitap girdiğimi hatırlıyorum. Bu hafta bölümümüzün kariyer günü olduğu için ikinci ve üçüncü gün Merve abla bana izin verdi. Ve dokuzuncu hafta böyle bitti.

Onuncu haftanın ilk günü 1 Mayıs İşçi ve Emekçiler Bayramı olduğu için resmi tatildi. İkinci gün Merve abla bize araştırmamız için bir kaç tane terim verdi. Bölümüz ile ilgili terimleri araştırırken baya eğlendiğimizi düşünüyorum. Çünkü terimleri araştırırken daha iyi öğrenmek için başka başka terimleri, kelimeleri de öğreniyorduk. Kendim ve kariyerimin adına bana gerçekten yararlı olduğunu düşünüyorum. Merve abla bu konuda bizde farkındalık yarattı.

Üçüncü gün araştırmamız bitti. Bizde bağış kitaplarının kataloğunu girdik. Gün böyle bitti.

Haftaya görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder