12 Nisan 2019 Cuma

Yedinci haftadan herkese merhaba, bu haftanın adı "B Blok Kütüphane". Bunun nedeni B Blok Kütüphane'de staj görmemiz.

Birinci gün Melek ablanın yardımıyla B Blok'ta olan işleri gördük. Öncelikle raf okuma yaptık daha sonra sosyal medyada kütüphanenin rolünü tartıştık. Sonrasında KİTS sistemini gördük. Güzel bir sistem olduğunu fakat eksilerinin var olduğunu düşündüm. Daha sonra dergi kataloğunu gördük. En sonunda Melek abla bize tasarım ile ilgili bir proje verdi.

İkinci gün verilen projeye başladık. Ben kullanıcının ihtiyacına göre kitapların sırt numarasının konularını, ödünç verilen materyal farklılıklarını, ödünç verme politikası B ve D blokta neler olduğunu gösteren bir infografik hazırladım. Öğleden sonra ELS raflarını ve CD kataloğunu gördükten sonra neler öğrendiğimiz hakkında genel bir toplantı yaptık. Toplantı sonu D Blok'a geçtik fakat ben hasta olduğum için Merve abla öğleden sonra bana izin verdi.

Üçüncü gün kitaplara iç kaşe vurduk ve etiket yapıştırdık. Daha sonra kataloğu bitmiş kitapları rafa attık. En sonunda ise alınacak kitapların fiyat karşılaştırması yaparak bu kitapların ön kayıtlarını girdik.

Haftaya görüşmek üzere.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder