3 Mart 2017 Cuma

Stajda 3. hafta..
Bu haftamın nasıl geçtiğini hiç anlayamadım, en hızlı geçen haftam olabilir. Kütüphaneye ve işlemlere artık alıştım. Başta karışık gelen her şey artık daha normal ve alışıldık geliyor. Staja başlarken bu kadar iş yükünün olduğunu tahmin etmemiştim ama 3 haftadır art arda 2 gün aynı işi yaptığımı hatırlamıyorum. Bir çok şey yaptım ama henüz hiç görmediklerim de var. Bu hafta ilk gün izlencedeki ders kaynaklarının ana ve yardımcı ders kaynağı olarak ayrılması işlemini yaptım. Çok fazla olduğu için bütün bir günümü ana ve yardımcı ders kaynaklarını ayırmakla bitirdim. İkinci gün ilk günden kalan işlemin devamını yapıp bitirdim. Daha sonra satın alma işlemi için listeleri inceledik. Üçüncü ve son günümde satın alınan romanların yayınevine göre ayrılması ve bunların ayrı ayrı listelenmesi işlemini yaptım. Daha sonra temin edilemeyen kitaplar içinde aynı işlemi yaptım ve günüm bitti. Yazması çok kolay ve kısa olsada işlemler uzun sürdü :)
Bir haftam da böylece bitmiş oldu, sanırım artık haftanın bir başını bir de sonunu hatırlayabileceğim:)  Ve hala öğrenmem gereken çook şey var. Haftaya görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder