22 Temmuz 2016 Cuma

 
STAJDA 2. HAFTA..

     Herkese merhaba, bu hafta stajımın daha eğlenceli geçtiğini söyleyebilirim. Bir sürü yeni şeyler öğrendik yine. Kataloglama yapmaya devam ediyoruz. Ayrıca bu hafta Merve Hanım'ın bize verdiği konularla ilgili sunumlar gerçekleştirdik. Bunların üzerine hep birlikte konuştuk. Benim konum SirsiDynix kütüphane otomasyon sistemiydi. Sistemi anlattım ve diğer kütüphane otomasyon sistemlerinden farklarını ortaya koymaya çalıştım. Bu konuyla ilgili yeni şeyler öğrendim ve sunum esnasında eksikliklerimi tamamladım. Ayrıca bu hafta derme geliştirme konusuna değindik. Satın alma, bağış, değişim nasıl olur? Satın alınan kitaplar kütüphaneye geldikten sonra neler yapılır? Bağış nasıl gerçekleştirilir? bunları öğrendik. Ayrıca Merve Hanım'ın deneyimlerinden de faydalanıyoruz. Stajda son bir haftam kaldı. Haftaya daha dolu dolu geçmesi dileğiyle.. Herkese emeklerinden dolayı teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder