15 Temmuz 2016 Cuma

               STAJDA İLK HAFTA...

     İlk staj günümüz tanışma ve kütüphaneyi tanıma şeklinde gelişti. En başta kütüphane ve bu meslek içerisinde kullandığımız terimlerden başladık. Merve Hanım'ın bize verdiği terimleri tanımladık. Sonrasında hep birlikte toplanıp araştırdığımız terimler üzerinde konuştuk. Bilmediğim terimleri öğrendim. En çok sevdiğim kısım bir araya gelip bu terimler üzerine konuşmamız, bilgi alışverişinde bulunmamız oldu.

    Sonrasında LC sınıflama sistemini öğrendik. Raf okuması yaptık. Kullanılan otomasyon sistemi anlatıldı. Ödünç alma ve verme işlemleri, kataloglama nasıl yapılır bunları öğrendik. LC sınıflama sistemiyle ilgili yeterince bilgiye sahip değildim ve bir çok şey öğrendim. Bunun yanı sıra farklı bir otomasyon sistemini de kullanmayı öğrendim. Yeni şeyler öğrenmek beni iyi hissettiriyor. Stajda ilk haftam bu şekilldeydi. Herkese teşekkürler...

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder