27 Mayıs 2021 Perşembe

 Son haftadan merhaba! Bugün staja veda ettik... 

14 hafta boyunca, pandemi gölgesinde de olsa, burada çok güzel günler geçirdik. Öğrenim açısından her şey çok verimliydi. Mesleğe hazırlık açısından da her şey çok verimliydi. Aynı şekilde bu staj sürecinin gerek profesyonelliğime gerek karakterime olumlu yansıdığını da belirtmeliyim. Bu sene staj şartları farklı gelişti fakat bu sürece ayak uydurduğumuzu düşünüyorum. TEDU Kütüphanesi ailesi bu süreçte oldukça özverili davrandı. Öğle saatlerinde gerçekleştirdiğimiz veda yemeğinde de bunları dile getirdik. Veda yemeğinde bütün ekiple sohbet ettik ve staj sürecini değerlendirdik. Ben tek tek ne iş yaptığımızı anlatmaktansa genel olarak hissettiklerimi söylemeyi tercih ettim. Tabii ki bunu bu haftaya özel yapmak istedim. Her şey için teşekkürler TEDU Kütüphanesi! Herkese ayrı ayrı güzel dileklerimi iletiyorum, meslekte yaptığınız ve yapacağınız güzel işlerde buluşmak dileğiyle.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder