26 Mart 2021 Cuma

TED kütüphanesine iyice alıştığımız 5.haftadan merhaba! Artık TED kütüphanesinin sistemine, işleyişine tamamen adapte olduğumuzu düşünüyorum. Bu kuruma alışma sürecimiz iş açısından hiç aksama yaratmadı. Bizlerle ilgilendikleri için teşekkür ederiz. 

Bu hafta birçok farklı iş yaptık ve gördük. Çarşamba günü kitap etiketi işini yaptık ve artık bu konuda eksiğimizin kalmadığını düşünüyoruz. Etiket işleminden sonra yeni bir birim ve sorumluları ile tanıştık. Yazı işleri birimiydi bu... Burada hepimizin duyduğu ve bir şekilde karşılaştığı EBYS sisteminin nasıl çalıştığını gördük. Açıkçası uygulama kısmı çok daha zevkliymiş. Ayrıca bizlere görevler verildi. Bu görevlerle biraz daha yazı işlerinin arka planını göreceğimizi düşünüyorum. Perşembe günü ise Melek Hanım'la birlikte çalışmaya başladık. Birçok farklı alan üzerine konuştuk ve birçok farklı konuyu bizlere anlattı. Tanışmamızdan ve sohbetimizden sonra; dergiler, kitaplar ve raporlar başlığı altında sıraladığımız materyalleri Excel tablosuna girdik. Bu materyallerin ayrımının nasıl yapılacağını öğrendik ve gördük. Cuma günü ise; perşembe gününden kalan süresiz dergileri Excel tablosuna girdik ve böylece işlem tamamlanmış oldu. Bu işlemden sonra Melek Hanım'ın bize verdiği tasarım projemize başladık. 57.Kütüphane haftası ve konusu kapsamında iki adet poster tasarlamamızı istedi. Ben bu görevi büyük keyif alarak yaptım ve üzerinde dikkatlice çalıştığım posterlerimi paylaştım. Bakalım sonuç ne olacak :)(: Haftaya görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder