1 Temmuz 2020 Çarşamba

Stajımızın son haftasından merhaba. Son haftamızın görüşmelerini Hande Hanım'la yaptık. Kataloglama kurallarını inceledik. Bu kuralların kurumlara göre değişiklik gösteren kısımlarına baktık. Ödünç verme, iade alma, süre uzatma gibi kullanıcı işlemlerinin SirsiDynex üzerinden nasıl yapıldığını gördük. Görev olarak birkaç kaynağın kataloglamasını yapmamız istendi. Yaptığımız kataloglar incelendikten sonra bugünkü toplantıda hatalarımızı ve bu hataların doğrularını öğrendik.
Staj sürecinin bize birçok katkısının olduğunu düşünüyorum. İlk defa uzaktan staj yapılmış olmasına rağmen sürecin çoğunlukla güzel yönetildiğini ve bu sistemle verilebilecek bilgilerin verildiğini düşünüyorum. Ben bu stajdan memnum ayrılıyorum ve biliyorum ki bizden sonra gelecek stajyerler de bu stajdan memnun kalacaktır. Umuyorum ki staj ekimiz de benden memnun kalmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder